مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-08اجتماعي

بهره برداری روکش آسفالت گرم محور مواصلاتی طبس-بشرویه 


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس از اجرای روکش آسفالت گرم 5 کیلومتر از محور طبس-بشرویه خبر داد.

- محسن حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با محور مواصلاتی طبس-بشرویه و خصوصیات کمی این محور ارتباطی اظهار کرد: محور طبس -بشرویه یکی از محورهای پرتردد و از حجم ترافیک نسبتاً بالایی برخوردار بوده که از مجموع 125 کیلومتر این محور حدود 86 کیلومتر آن تحت تولیت اداره راهداری شهرستان طبس قلمداد می شود.

وی ادامه داد: جریان ترافیک بالا و به خصوص ترانزیتی بودن این محور که سهم بالایی از تردد را وسایل نقلیه سنگین و فوق سنگین به خود اختصاص داده موجب آن شد که به مرور زمان شاهد ایجاد ترک های سطحی و افت کیفیت رویه آسفالتی مسیر باشی.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس یادآور شد: به همین منظور نیز با بررسی های به عمل آمده نسبت به اولویت بندی معبر جهت ترمیم مقاطع آسیب دیده اقدامات لازم صورت پذیرفت که در گام نخست پروژه روکش آسفالت گرم کیلومتر از 30 تا 35 این محور تعریف و مراحل انعقاد قرارداد با شرکت پیمانکار بومی سپری گردید.

حیدری در خاتمه بیان داشت: خوشبختانه پس از طی تشریفات لازم پروژه از نیمه ابتدایی اردیبهشت ماه سال جاری وارد فاز عملیاتی شد که با نگرش به حساسیت بالای محور و بهره گیری از حداکثر توان تجهیزاتی به صورت فوری و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری روکش آسفالت گرم محور مواصلاتی طبس-بشرویه 

بهره برداری روکش آسفالت گرم محور مواصلاتی طبس-بشرویه